• Svježe
Moj SAT trener sa Princeton Review-Nintendo DS

KM 3.33

Izgradite znanje-vježbajte ključne vještine i predmete u svim različitim pododjeljcima SAT testa ili mjerite svoje znanje uzimajući uzorak testa iz Princeton Review. Praćenje-pratite svoj ukupni napredak u svim SAT temama uključujući aritmetiku, geometriju, algebru, kritičko čitanje, pisanje i vokabular. Pripremite se - uključite se u niz mini-igara koje će vam pomoći da povećate nivo prosuđivanja, povjerenja i upravljanja vremenom - sve što Vam je potrebno da povećate svoj SAT rezultat. Naučite o korisnim metodama i mentalnim pristupima za smanjenje stresa i osigurajte da ste fizički i psihički spremni. Vježbe za Mini-igre naučite se matematici da izbjegnete trikove SAT-a. Trenirajte se vokabularom i gramatikom. Naučite korisne metode za poboljšanje upravljanja vremenom i smanjenje stresa. Lično praćenje - pratite svoj napredak u kvizovima i slijedite preporuke kako biste povećali svoje snage i minimizirali svoje slabosti. Izgradite znanje-vježbajte ključne vještine i predmete u svim različitim pododjeljcima SAT testa ili mjerite svoje znanje uzimajući uzorak testa iz Princeton Review. Praćenje-pratite svoj ukupni napredak u svim SAT temama uključujući aritmetiku, geometriju, algebru, kritičko čitanje, pisanje i vokabular. Pripremite se - uključite se u niz mini-igara koje će vam pomoći da povećate nivo prosuđivanja, povjerenja i upravljanja vremenom - sve što Vam je potrebno da povećate svoj SAT rezultat. Naučite o korisnim metodama i mentalnim pristupima za smanjenje stresa i osigurajte da ste fizički i psihički spremni. Vježbe za Mini-igre naučite se matematici da izbjegnete trikove SAT-a. Trenirajte se vokabularom i gramatikom. Naučite korisne metode za poboljšanje upravljanja vremenom i smanjenje stresa. Lično praćenje - pratite svoj napredak u kvizovima i slijedite preporuke kako biste povećali svoje snage i minimizirali svoje slabosti. Pripremite se za SATs na jednostavan način. Razvijen u Ubisoftovom Montreal studiju i u partnerstvu sa Princeton Review, My SAT Coach pomaže studentima da se pripreme za SAT ispite predstavljajući tempirane vježbe i druge aktivnosti u mini-igrama. Prate se rezultati igara i daju vam se preporuke kako poboljšati performanse testiranja. Uključuje više od 2,000 pitanja iz prakse i dva cjelovečernja ispita iz prakse. Pravi stručnjak metode su zasnovane na dokazanim tehnikama Princeton Review, gradeći vaše osnovne vještine i omogućavajući vam da izvučete maksimum iz svog vremena učenja.

Svojstva

Najbolje ponude u kategoriji